Oldalak

2013. október 30., szerda

Kötény az ősz jegyében


Annak ellenére, hogy nem vagyok tök dekoráció rajongó, mindig kerül tökös dekoráció az asztalra. Ezt, az általam készített dekorációt nagyon egyszerű volt elkészíteni. 
Egy tálba belehelyeztem a tököket, az előre levágott gallyakat összetekertem és a tökök közé helyeztem. Végül az üres helyeket büdöske virággal töltöttem ki.
Az elkészítéséhez nem használtam se ragasztót, se vizet nem tettem a virágok alá, ugyanis ki akarom szárítani, hogy jövőre is nyíljon büdöske a kertben.


Ez a tökös pite levett a lábamról, vagyis a kép látta. Kedvet kaptam elkészíteni, remélem az idei tökszezonban meg is valósul. Ha téged is felcsigázott, a receptjét itt találod! 


A sütéshez nem árt, ha van egy jó kötényed, mint például ez a dizájnos, narancsszínű, fekete madár mintával díszített fehér kötény. Ezt itt tudod megvásárolni.


További kötényeket más mintával és színnel itt találtok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése